Monday, November 10, 2014

डडेल्धुरा नियात्रा !

कार्तिक २१, २०७१
डडेल्धुरा नियात्रा

लेख्न शुरु गर्दा मेरो एक जना साथीले भनेको सम्झिए, "घुम्न र फोटो खिच्न कस्लाई पो मन पर्दैन होला र?" र त्यो मन पराइबाट म आफुलाई नि कहिल्यै पनि टाढा राख्न सक्दिन :-) हुन त म सुदुर पश्चिममा नै हुर्के बढेको हुँ तर यहाँको डाडा काडा चाहार्ने मौका भने मलाई कहिल्यै नि मिलेको थिएन। यसपाली जब चिया पिउदै मेरी एक जना साथीले डडेल्धुराको उग्रतारा मन्दिरमा बर्षेनी लाग्ने जात(मेला)मा समिल्लित हुन जाने कि भनि प्रस्ताव राखिन्, मन तेसै फुरुङ्ग भयो। जानु पर्छ होला भन्ने चिया गफ भयो र कुरो तेतिकै टुंगियो।  म आफु चाही एक पटक नि आफ्नो क्षेत्र को डाडा काडा न गएको र एउटा नया क्षेत्र घुम्न पाउने मोह त्याग्न न सकि अर्को दिन जानपर्छ भन्ने योजनालाई तुरुन्तै कार्यन्वयन गर्नतिर लागेम। र यसरि शुरु भयो  भयो कार्तिक पुर्णिमाको दिन बिहानै हाम्रो "उग्रतारा जात (मेला)" दर्शन को मेलो। हामि ६ जना अफिसका 'कलिग' बिहानै पख उठी लाग्यौ पश्चिम पहाड तिर। धनगढीबाट शुरु भएको हाम्रो यात्रा निकै घुमाउरो बाटो हुदै डडेल्धुरा तर्फ लाग्यो। तेही बाटा र हाम्रो घुमाइको केहि प्रसङ्ग मैले फोटो हरु मार्फत राख्ने जमर्को गरेकी छु।  


डडेल्धुराको बाटोको सुरुवात यहाँ बाट भएको।    

मनमोहक हिम-शृंखला 

मनमोहक हिम-शृंखला-२ 

उग्रतारा मन्दिर जाने बाटो 



उग्रतारा प्रागंड 

उग्रतारा मन्दिर 

मेला को मेलो 

मनमोहक फिरफिरे :-)!

:-)



सैनिक गडि 



सुरुङ्ग भित्र जाने बाटो 


बाटाहरु :-)!

ढल्किएको दिन :-)

र यसरि विभिन्न याद बोकी सकियो डडेल्धुराको नियात्रा।  

इति !!

0 comments:

Post a Comment